, 22 Δεκ, 2014
Λογότυπο Ακολουθώντας τις γενικότερες αρχές σχεδιασμού του “Φαντάσου την πόλη”, εντοπίζουμε ένα τοπόσημο της πόλης και κατόπιν επεξεργασίας προκύπτει ένα σύμβολο / σήμα κατατεθέν. Το σήμα αυτό χρησιμοποιείται για την επικοινωνία της έκθεσης και σηματοδοτεί κάθε έντυπη και ηλεκτρονική εφαρμογή της. Δείτε μια λίστα από το ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ που ετοιμάζεται και διατίθεται πριν και κατά…
Read More →
, 23 Δεκ, 2014
Πώς επικοινωνούμε την έκθεση; Εκτός από την προετοιμασία του υλικού επικοινωνίας (αφίσα, πρόσκληση κλπ.), κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και της αποδελτίωσης της έκθεσης αποστέλλονται 5 Δελτία τύπου, καθένα από τα οποία εξυπηρετεί άλλον επικοινωνιακό σκοπό. Παράλληλα, η έκθεση επικοινωνείται στο ευρύτερο κοινό και μέσα από κάθε είδους εικαστικές παρεμβάσεις στο δημόσιο χώρο της πόλης…
Read More →
, 25 Ιαν, 2015
Κοινωνικά Δίκτυα Με τη χρήση των Κοινωνικών Δικτύων για τις δράσεις “Φαντάσου την πόλη” στοχεύουμε κυρίως στην ενημέρωση και κινητοποίηση της τοπικής κοινότητας σε κάθε πόλη αλλά και τη διατήρηση ενός διαδικτυακού “αρχείου” ανοιχτού σε όλους, ακόμα και μετά το πέρας της έκθεσης. Κάθε τοπική ομάδα δημιουργεί την επίσημη σελίδα της πόλης της. Όλες οι…
Read More →
Πρόσφατα σχόλια